Przejdź do treściPrzejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy serwisu
Rozumiem
URZĄD MIEJSKI W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ
URZĄD MIEJSKI
W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ
Adres:  
Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska
Telefon:  
+48 71 39 60 715
Fax:  
+48 71 317 34 05
E-mail:  
um@srodaslaska.pl

Szczegóły jednostki

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Adres
Średzki
Pl. Wolności 1
55-300 Środa Śląska
Telefon
+48 71 3960786

Fax


Elektroniczna skrzynka podawcza


Numer konta
45 9589 0003 0002 3575 2000 0010


NIP
9131303042
REGON
005968290
Informacje dodatkowe

Godziny urzędowania:

poniedziałek, wtorek, czwartek: 7:30-15:30

środa 7:30-16:00

piątek: 7:30-15:00

Adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP:

https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/gopssroda

Adres skrzynki do e-doręczeń GOPS Środa Śląska:

AE:PL-17629-81397-FVUEB-28

 

 

Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej Rozporządzenie RODO), informuję, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Środzie Śląskiej reprezentowany przez Dyrektora z siedzibą w pl. Wolności 1, 55-300 Środa Śląska, adres poczty e-mail: gops@srodaslaska.pl tel.: 71 396 07 86

W Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Środzie Śląskiej został powołany inspektor danych osobowych Pan Tomasz Więckowski i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą adresu e‑mail:  iod2@synergiaconsulting.pl lub tel.: 693 337 954 lub pisemnie na adres wskazany w pkt.1

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

- wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z realizowaniem zadań wynikających z przepisów prawa, w szczególności;

- ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2023r. poz. 901)

- ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2023r. poz. 390)

- ustawy z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2023r. poz. 581)

- ustawy z dnia 5 grudnia 2014r. o Karcie Dużej Rodziny (Dz.U. z 2021r. poz. 1744)

- ustawy z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” (Dz. U. z 2020r. poz. 1329)

- ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2023r. poz. 1426)

- ustawy z dnia 29 lipca 2015 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2021r. poz. 1249)

- ustawy z dnia 27 sierpnia 2014r., o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 2561)

- ustawy z dnia 26 października 1982r., o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023r. poz. 165)

- ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r., o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy (Dz. U. z 2023r. poz. 735.)

- wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowanej władzy publicznej powierzonej Administratorowi na podstawie (art. 6 ust. 1 lit. e RODO)

- w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

 

Pani/Pana dane osobowe nie są udostępniane innym odbiorcom z wyłączeniem podmiotów do tego uprawnionych takich jak:

- podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa,

- podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

Pani/Pana dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane w celach archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów obowiązujących u Administratora (RWA).

Posiada Pani/Pan prawo:

- dostępu do treści swoich danych,

- żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,

- żądania usunięcia danych, gdy:

- dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;

- prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 Rozporządzenia RODO,

- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie art. 21 Rozporządzenia RODO,

ograniczenia przetwarzania, gdy:

- osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych,

- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,

- administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

- prawo do odwołania zgody w dowolnym momencie wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 pkt 1. a) bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji kontaktów z  Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Środzie Śląskiej. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uzyskanie szeroko pojętej pomocy przewidzianej prawem, a także realizacja innych wniosków, z którymi Pani/Pan wystąpi.

 

Pracownicy

Banasiak Karolina

Stanowisko:
inspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju:

3D

 

Baraniecka Anna

Stanowisko:
Główna Księgowa
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 9D

Bartkiewicz Marlena

Stanowisko:
młodszy księgowy
Godziny przyjęć i nr pokoju:

9D

 

Drączkowska Ewelina

Stanowisko:
Główny specjalista
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój nr 9a-D

Hołyst Justyna

Stanowisko:
Kierownik Dziennego Domu Seniora
Godziny przyjęć i nr pokoju:

Dom Seniora, ul. Daszyńskiego 16c

pn - pt 8:00-16:00

Janiec Katarzyna

Stanowisko:
Specjalista pracy socjalnej
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój nr 5-D

Janusz Renata

Stanowisko:
Inspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój nr 2-D

Kowalska Marlena

Stanowisko:
księgowy
Godziny przyjęć i nr pokoju:

9D

 

Kowcz Kamila

Stanowisko:
inspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. 4D

 

Kołaczyńska Wioletta

Stanowisko:
Specjalista pracy socjalnej
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 5D

Kropelnicki Roman

Stanowisko:
Pracownik socjalny
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. 5D

 

Mizgała Marek

Stanowisko:
Pracownik socjalny
Godziny przyjęć i nr pokoju:

Pokój 5D

Miśkiewicz Justyna

Stanowisko:
Główny specjalista
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój nr 4D

Sadowska Joanna

Stanowisko:
Dyrektor
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój nr 7-D

Staszczak Mariola

Stanowisko:
Zastępca Dyrektora
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój nr 9a-D

Wasilewska Elżbieta

Stanowisko:
inspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój nr 3-D

Werfel-Matuszewska Iwona

Stanowisko:
Specjalista pracy socjalnej
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój nr 5-D

Ślęzak Ewa

Stanowisko:
Asystent Rodziny
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. 5D

 

Dokumenty opublikowane przez jednostkę
LpTytuł dokumentuOpcje
1Ogłoszenie wyników otwartego konkursu na realizację AOOzN - edycja 2025r.
2Zestawienie zmian w funduszu jednostki 2023
3Rachunek zysków i strat 2023
4Informacja dodatkowa 2023
5Wyciąg z danych zawartych w załączniku informacja dodatkowa 2023
6Bilans jednostki budżetowej 2023
7Raport o stanie zapewnienia dostępności 2020
8Regulamin organizacyjny
9Statut
10Regulamin pracy

 
dodano do BIP: 21-03-2018 09:24:21 | rejestr zmian