W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ
Szczegóły jednostki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Pl. Wolności 1
55-300 Środa Śląska
Godziny urzędowania:
poniedziałek, wtorek, czwartek: 7:30-15:30
środa 7:30-16:00
piątek: 7:30-15:00
Adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/gopssroda
Adres skrzynki do e-doręczeń GOPS Środa Śląska:
AE:PL-17629-81397-FVUEB-28
Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej Rozporządzenie RODO), informuję, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Środzie Śląskiej reprezentowany przez Dyrektora z siedzibą w pl. Wolności 1, 55-300 Środa Śląska, adres poczty e-mail: gops@srodaslaska.pl tel.: 71 396 07 86
W Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Środzie Śląskiej został powołany inspektor danych osobowych Pan Tomasz Więckowski i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą adresu e‑mail: iod2@synergiaconsulting.pl lub tel.: 693 337 954 lub pisemnie na adres wskazany w pkt.1
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z realizowaniem zadań wynikających z przepisów prawa, w szczególności;
- ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2023r. poz. 901)
- ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2023r. poz. 390)
- ustawy z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2023r. poz. 581)
- ustawy z dnia 5 grudnia 2014r. o Karcie Dużej Rodziny (Dz.U. z 2021r. poz. 1744)
- ustawy z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” (Dz. U. z 2020r. poz. 1329)
- ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2023r. poz. 1426)
- ustawy z dnia 29 lipca 2015 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2021r. poz. 1249)
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2014r., o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 2561)
- ustawy z dnia 26 października 1982r., o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023r. poz. 165)
- ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r., o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy (Dz. U. z 2023r. poz. 735.)
- wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowanej władzy publicznej powierzonej Administratorowi na podstawie (art. 6 ust. 1 lit. e RODO)
- w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
Pani/Pana dane osobowe nie są udostępniane innym odbiorcom z wyłączeniem podmiotów do tego uprawnionych takich jak:
- podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
- podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane w celach archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów obowiązujących u Administratora (RWA).
Posiada Pani/Pan prawo:
- dostępu do treści swoich danych,
- żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
- żądania usunięcia danych, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;
- prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 Rozporządzenia RODO,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie art. 21 Rozporządzenia RODO,
ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,
- administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
- prawo do odwołania zgody w dowolnym momencie wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 pkt 1. a) bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji kontaktów z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Środzie Śląskiej. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uzyskanie szeroko pojętej pomocy przewidzianej prawem, a także realizacja innych wniosków, z którymi Pani/Pan wystąpi.
Pracownicy
Banasiak Karolina
3D
Baraniecka Anna
pokój 9D
Bartkiewicz Marlena
9D
Drączkowska Ewelina
pokój nr 9a-D
Hołyst Justyna
Dom Seniora, ul. Daszyńskiego 16c
pn - pt 8:00-16:00
Janiec Katarzyna
pokój nr 5-D
Janusz Renata
pokój nr 2-D
Kowalska Marlena
9D
Kowcz Kamila
pok. 4D
Kołaczyńska Wioletta
pokój 5D
Kropelnicki Roman
pok. 5D
Mizgała Marek
Pokój 5D
Miśkiewicz Justyna
pokój nr 4D
Sadowska Joanna
pokój nr 7-D
Staszczak Mariola
pokój nr 9a-D
Wasilewska Elżbieta
pokój nr 3-D
Werfel-Matuszewska Iwona
pokój nr 5-D
Ślęzak Ewa
pok. 5D
Lp | Tytuł dokumentu | Opcje |
---|---|---|
1 | Ogłoszenie wyników otwartego konkursu na realizację AOOzN - edycja 2025r. | |
2 | Zestawienie zmian w funduszu jednostki 2023 | |
3 | Rachunek zysków i strat 2023 | |
4 | Informacja dodatkowa 2023 | |
5 | Wyciąg z danych zawartych w załączniku informacja dodatkowa 2023 | |
6 | Bilans jednostki budżetowej 2023 | |
7 | Raport o stanie zapewnienia dostępności 2020 | |
8 | Regulamin organizacyjny | |
9 | Statut | |
10 | Regulamin pracy |